Talous tutuksi 2024 -koulutus

Rahamuseon uutinen

Suositut Talous tutuksi -koulutukset tulevat taas!

Helsingin Talous tutuksi 2024 -koulutus järjestetään Suomen Pankin Rahamuseon (Snellmaninkatu 2) tiloissa pe 30.8.2024 klo 09.20–16.00.

Talous tutuksi -koulutuksessa käsitellään ajankohtaisia talousasioita ja taloustaitojen opettamista oppilaitoksissa. Sisältö on suunniteltu erityisesti opettajille, opinto-ohjaajille, rehtoreille sekä opettajaksi opiskeleville.

Talous tutuksi! -koulutukset syksyllä 2024

Perinteeksi muodostuneet ja huippupalautteen saaneet Talous tutuksi! -koulutukset järjestetään viime vuoden tapaan Helsingissä (30.8.) ja Tampereella (6.9). Lisäksi Helsingin tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös etänä.

Koulutuksissa käsitellään ajankohtaisia talousasioita ja taloustaitojen opettamista. Sisältö on suunniteltu erityisesti opettajille, opinto-ohjaajille, rehtoreille sekä opettajaksi opiskeleville, mutta ajankohtaista annettavaa riittää kaikille taloudesta kiinnostuneille.

Päivä on osallistujille maksuton, sisältäen aamu- ja iltapäiväkahvit, lounaan ja ohjelman. Lähiosallistumisen olemme kuitenkin varanneet vain opetushenkilökunnalle tai sellaisiksi opiskeleville, sillä paikkoja on rajoitetusti. Muut kuin opetushenkilöstöön kuuluvat ovat kuitenkin tervetulleita osallistumaan etäyhteyden kautta.

Tutustu syksyn mainioon ohjelmaan ja tule mukaan!

Helsingin tapahtuma sekä etätoteutus:
Klikkaa tästä tarkempi ohjelma ja ilmoittautuminen!

Tampereen tapahtuma:
Klikkaa tästä tarkempi ohjelma ja ilmoittautuminen!